Redbeard

Scrubs

Kategori: Allmänt

Ligger och tittar på scrubs, tror det är femte gången jag kollar igenom serien.
Lite småjobbigt, många minnen och skit.
Men det är fan en av dom bästa serierna som gjorts, jag vette fan hur många gånger jag kunnat relatera till händelser i den här serien.
Tvekan, kärlek, sorg, humor, allt finns där.

Jag ser den med nya ögon för första gången, klara ögon, bestämt sinne och ett mer vuxet psyke.
Men jag känner fortfarande igen mig i JD's tankar och funderingar, självklart tänker ni/du, du faller för samma taktik som alla andra. Det gör jag garanterat, men det är skönt att veta att scrubs alltid finns där när jag är på dåligt humör, är deppig eller bara har tråkigt.

Nu ska jag fortsätta skratta, gråta och hålla med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: