Redbeard

Feäsbook and stuff

Kategori: Allmänt

Jag kommer att inaktivera mitt konto på facebook, inte säga upp, inaktivera.
Jag inbillar mig inte att jag ska kunna låta bli facebook, absolut inte på något sätt alls.
Men jag måste ta en paus, det enda jag gör är att sitta och glo in i skiten och få ångest.
Jag orkar inte med skiten längre, när jag mår bättre kommer jag att komma tillbaka.
Det blir nog i slutet av veckan eller början av nästa vecka, jag kommer dock spendera mer tid här på bloggen.
Hur jag ska kunna få ut den till dom få läsare jag har vette fan, egentligen spelar det ingen roll om jag har 5 läsare, 50 eller mer.
Skriver självklart till viss del för att få reaktioner och få ut det jag känner, men det handlar även om att jag vill skriva av mig och få ur mig mina tankar och känslor för min egen skull.
Det är vad jag inbillar mig iaf..

Jag har varit i Järvsö idag, bästaste morbror Lars fyller snart 40 så vi firade honom idag.
Alltid lika roligt att träffa småkusinerna och morbror med fru, dom bor jävligt härligt och det är alltid lika trevligt att vara där.
En massa skratt och diskuterande som vanligt när släkten samlas, en del roligt och en del uttråkande.
Som det ska vara.

Ja just det, igår var jag och Robin på handledarutbildningen på körskolan.
4.5 timme i ett rum utan någon luftcirkulation och en sådär "svensson"rolig typ som föreläser, jag var tillbaka på Broman kändes det som.
Men nu är det gjort och snart är det bara att börja köra som en idiot så jag har den där lilla plastlappen i handen snart.

På söndag, på söndag smäller det.
Sista delen på låten sen är den "klar", jag längtar så in i helvete.
Jag är stolt och imponerad av mig själv, det är inget mästerverk, långt ifrån.
Men det är MIN text, jag har skrivit den, just därför är jag stolt.
Anders har lagt en grym gitarr och en hemlig feat.artist lägger ett till instrument.
Sen blir det en studiovideo med, vilka fina vänner jag har va?
Som ställer upp och hjälper till bara man frågar, helt otroligt.
Tills dess så får jag helt enkelt längtas som en actrotomofil efter kallbrand.

G'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: