Redbeard

Dagens

Kategori: Allmänt

Dagen började inte så värst bra, sov över kuratorn och fick panik.
Har länge gått och funderat på hur det ska gå när jag inte har kuratorn att lasta av mig på längre, men det gick bra.
Det är trots allt inte ens en vecka tills den nya tiden.

Vid 12 drog jag och Joe ner till Anders för att spela in och dona lite med annat.
Blev en cover på Tallest Man On Earth - The Dreamer, blev väl sådär med min insatts.
Hyffsat nöjd med inte helt.
Jag är mer peppad för våran egen låt som vi donat med, kommer kanske med lite tur upp nästa vecka, men bara kanske.

Slänger upp covern så länge.

Kommentarer

  • mamma säger:

    nu kan jag inte låta bli längre........... ojojoj vad fint du sjunger Oskar! Sååå stolt! Älskar dig/mamma

    2012-05-26 | 07:04:35
  • Monica säger:

    Tyckte det lät jättebra. Vad duktiga ni är.

    2012-05-29 | 10:35:49

Kommentera inlägget här: